středa 11. května 2016

(Jeden) Cider teče proudem

     Mysleli jste si, že se odebéřu do blogového důchodu? Nebo že mě unesli jednorožci? Nebo že si pro mě přijel Jason Statham v červené Mazdě a já už se budu do konce života jen válet na pláži, dívat se pořád dokola na Expendables a nechávat si kreslit břišáky konturovací tužkou? NE. Jen musím mít při psaní tah na bránu a v neděli jsem zůstala na střídačce. Ale k tématu dnešního článku...

   Je všeobecně známo, že alkohol bourá zábrany, posiluje ego a ničí břišáky. Pakliže chceš být seksi jak dva keksy, nemůžeš pít. Nikdy! Nicméně experimentálním měřením jsem se jala vyzkoumat, zda to přece jen není možné. A když do něčeho jdu, tak naplno. Takže jsem cucala jednoho cidera asi půl hodiny a sledovala několik následujících dní váhu, odraz v zrcadle, množství pokřikujících dělníků a další významné ukazatele. Výsledek je tedy takový, že jeden cider nemá na výši vašeho sex appealu vliv. Respektive navenek. Uvnitř samozřejmě ano, uvnitř jste božsky neodolatelné a tak. 
     Abych byla vážná a vrátila se k tomu, o čem dnešní článek má být, a to o mém vztahu s alkoholem a k alkoholu. Nebudu si hrát na Matku Terezu, měla jsem krušné mládí řekla a v prach se obrátila. Předtím, než jsem začala žít ultrahyper zdravě, jsem propařila nejméně dva dny v týdnu a jako správná holka ze severu jsem jela na vodce (s džusem, zase tak drsný ten sever není). Pravidelné příchody nad ránem, kocovinky a asi dvakrát jsem si pospala v koupelně na zemi. Výdrž nebyla problém, taktéž mixování druhů alkoholu, protože smažák to vždycky nějak zachránil. I se cvičením a zdravým jídlem jsem dokázala párkrát v měsíci alkohol zkombinovat a za nejlepší lék na kocovinu jsem považovala trénink. Dobře, přiznejme si to, postava tomu odpovídala. A dny ubíhaly a bíííč forma se nekonala a nekonala. 
      Hodně se změnilo s mým příchodem do Prahy. Nové a neznámé prostředí, lidé, metro, rychlý pruh na eskalátorech a tak. Zvýšila se náročnost tréninků/práce/regenerace a z Adél partygirl se stala Adél hospodyňka, co vaří pere, div se z toho nepos..nezblázní radostí. Ubylo kvantity alkoholu, přibylo kvality večírků. Neumím žít v doživotním odříkání a askezi. Myslím si, že radosti k životu patří, a ačkoliv se dokážu skvěle bavit i zastřízliva a smát se svým vlastním vtipům a vyvolat v ostatních dojem, že jsem skutečně vtipná, tak jednou za dva měsíce protančím noc v nejmilejším Brně při dvou panácích. Ano, skutečně vydržím tak málo. Dobře, někdy možná i tři panáky a jednoho cidera. A bííč forma najednou je. Dobře, sice ji ukazuju tak maximálně na FB ve správném úhlu natočení a na správném světle, za té nejlepší konstelace hvězd a cyklu, ale i to se počítá.

Naprosto nevázaná divočina. Po jednom cideru.
      Protože můj názor na život je takový, jaký je, doporučuji se vyhnout zásadním omezením i vám. Ono sice zní hezky předsevzetí, že budete abstinovat minimálně tři roky v kuse a nepodíváte se na klobásu. jak je rok dlouhý (tu v řeznictví, ty nezbedo). Ale sáhněme si do svědomí, kdo z nás to vydrží? Život je i o smažených, tučných a "voltových" radostech.

Udělala jsem z nás alkáče, nejedno abstinentovo srdce zapláče.
   A aby můj článek měl i nějakou vzdělávací hodnotu, přidám pár tipů alkoholika levelu Růžová pastelka. 
1. Před party nejlépe šlofíček, tuky a bílkoviny.
2. Držet se jednoho druhu alkoholu, pokud nejde odolat různým druhům panáků, vyvarovat se zapíjení vodky vínem ze života.
3. Tancuj, tancuj, vykrucaj. (Vyhni se baru, stolům, tyči, vznikají z toho pak moc zajímavá videa, ehm).
4. Nad ránem zvýšit příjem vody, a picnout do sebe aspoň jednu sklenici před spaním. Klidně tam poslat vitamíny, minerály.
5. Užívat si den bez kocoviny.

No, ale víte jak, věřili byste někomu, kdo je cinknutý z jednoho cideru? Já NE. 

2 komentáře:

  1. Je to tak! Mám za sebou mládí podobně bohaté na zkušenosti (aneb ne, Markéto z roku 2010, když smícháš vodku s mlíkem, nevznikne z toho Malibu) a teď je to páteční "meet me az the bar" spíš u činek než v šatičkách a podpatkách v centru města, ale......jednou za čas nějakej ten koktejlíček a taneček taky neuškodí! I když toho alkoholu bývá asi tak 5434x míň než "za mlada" a následky jsou pak naopak 76565x horší i po nevinným vínku. Spravedlnost neexistuje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vodka s mlékem je zajímavá, to mě nenapadlo :D. Každopádně když využiješ mého návodu budeš se ráno cítit jako vypraná v aviváži, to je bez debat :D.

      Vymazat